Kartka urodzinowa w stylu vintage

Dzień dobry.
Kto mnie zna lub był u mnie w sklepie i pracowni, ten wie, że ja to twórcza bałaganiara jestem, aczkolwiek jak skończę ciąć to szybciutko sprzątam po sobie! Żeby nie było. ;) Z takiego bałaganu zrodzi się zawsze coś nowego jak, na przykład, taka oto kartka w stylu vintage. Uwielbiam kwiatowe, warstwowe kompozycje. W nich czuję się wyjątkowo dobrze. A Wam, podoba się moja urodzinowa propozycja? Kartka jest dostępna od ręki z opcją nieodpłatnej personalizacji treści, oczywiście. W komplecie z pudełkiem.
Warstwowa, piękna kartka urodzinowa w stylu vintage - Papierowe Love - sklep papierniczy i pracownia rękodzieła w Siechnicach.
Warstwowa, piękna kartka urodzinowa w stylu vintage - Papierowe Love - sklep papierniczy i pracownia rękodzieła w Siechnicach.
Kochani w zakładce Warsztaty pojawiły się informacje o organizowanych warsztatach w marcu 2019 r. Serdecznie zapraszam do zapoznania się z ofertą i zachęcam do wzięcia udziału. 

Pozdrawiam, 
Kasia Rajczakowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz