Scrap nr 3 czyli kontynuuję przygodę z formą 30x30

Dzień dobry!

Po choróbsku wstrętnym ani śladu. Od wczoraj jestem w pracy i ogarniam wszelakie zaległości. Jedną z nich (zdecydowanie to ta przyjemna zaległość) jest publikacja mojego kolejnego scrapa. Całość powstała z papierów Mintay Papers, a konkretnie z kolekcji Life Stories i Dear Diary.
Kreatywny i wyjątkowy scrap inaczej layout z papierów Mintay Papers.
Kreatywny i wyjątkowy scrap inaczej layout z papierów Mintay Papers.
Kreatywny i wyjątkowy scrap inaczej layout z papierów Mintay Papers.
Kreatywny i wyjątkowy scrap inaczej layout z papierów Mintay Papers.
Ten scrap wędruje na wyzwanie do Skarbnicy Pomysłów na wyzwanie, pt. Miłość romantyczna
Pozdrawiam serdecznie!
Kasia Rajczakowska


7 komentarzy:

  1. Przepiękny, bardzo bogaty i romantyczny scrap :) To ogromna przyjemność oglądać takie prace :) Dziękuje za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za te słowa. :) Dodają mi skrzydeł, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo i jak mocno jest mi to teraz potrzebne! Dziękuję! Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piękna praca, dla mnie to czarna magia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję, Pani Ewo. Ja też podobnie uważałam - kilka lat temu o box'ach, a do niedawna jeszcze o scrapach! Trzeba spróbować. :) Powodzenia! :)

      Usuń
  3. Jestem pod wrażeniem, nie mogę się napatrzeć.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za miłe słowa. :) Pozdrawiam serdecznie, Kasia Rajczakowska

      Usuń
  4. Fantastyczne LO, pięknie skomponowane :) Ile tu się dzieje :)

    PS. Gratulacje z powodu wygranego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń