Klub Kobiet z Pasją - tutorial na exploding box na łamach pisma Najpiękniejsze dekoracje domu

Dobry wieczór!

Zjawiam się dzisiaj na blogu z infoormacją, o której wspomniałam juz i na Facebooku i Instagramie. Dziś wieczór nadszedł czas na blog. :) Otóż od kilku tygodni w punktach z prasą na terenie całej Polski nabyć można specjalne wydanie Mojego Mieszkania, Najpękniejsze dekoracje domu, a wewnątrz - jak zawsze - wieeele inspirujących artykułów okraszonych przyciągającymi wzrok fotografiami, w tym projektów DIU wraz z opisem ich wykonania, a wśród nich mój exploding box z opisem - krok po kroku - jak taki przygotować w zaciszu własnego domu...
Z miłą chęcią pokażę Wam również tutaj jak wygląda proces powstawania przykładowego exploding box'a (a konkretnie tego, o którym przeczytać możecie w Najpiękniejszych dekoracjach domu), ale z racji tego, że proces opisany został na łamach pisma, tutaj pokażę Wam jedynie zdjęcia...
Serdecznie dziękuję redakcji pisma za docenienie mojej twórczości. Jest to dla mnie niezwykle ważne, tym bardziej, że w moim życiu zawodowym szykuje się przełom - nareszcie realizuję swoje marzenia - otwieram sklep papierniczy i pracownię rękodzieła Papierowe Love w Siechnicach, w mieście, w którym postanowiliśmy zamieszkać i czujemy się z tym naprawdę wspaniale!

Materiały:
Papiery - Marianne Design Sweden oraz LemonCraft
Baza box'a - Rzeczy z papieru
Tekturki - Wycinanka, Laserowe Love
Kwiaty - WOC

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Rajczakowska


1 komentarz: